Sayangkan suami...

Orang cakap, sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan isteri, tinggal-tinggalkan... tapi saya pulak yang tinggalkan suami ke Kuala Lumpur selama seminggu minggu lepas kerana sayang... he3..

Sekali-sekala, perlu juga berjauhan untuk lebih mengeratkan hubungan... kehidupan suami isteri ni memang pelik, makin jauh makin sayang...makin rindu... bila dekat, tak terasa sangat perasaan macam ni, sebab tiap-tiap hari mengadap dia...he3

Bila berjauhan, setiap hari mesti telefon, mesti SMS..macam zaman bercinta dulu...setiap apa yang dibuat mesti teringat kat dia.. makan nasi lauk ayam kegemaran dia.. minum air bandung kegemaran dia... makan kentang goreng kegemaran dia... makan anggur hitam kegemaran dia...jalan-jalan shopping pun pilih2 barang untuk dia... pendek kata, semua teringat dia...


Saya ke Kuala Lumpur baru2 ni saje je ikut mama jalan2 ziarah Kak Ros n family di Dengkil. lagipun saya tak pernah sampai rumah diorang dan inilah peluang saya untuk berziarah. sepanjang di KL, kami ikut serta family day sekolah abg ngah (suami k.ros)di sg.Plong. pastu jalan-jalan di KLCC, tapi tak dapat beli apa-apa pun sebab semua barang-barang kat situ tak sesuai dengan jiwa. nak beli baju, semua yang seksi2, nak beli barang2 pun harga mahal2...hu3.. so, shopping mata je la...tp, mama hadiahkan handbag satu untuk saya, kebetulan ada sale..he3. terima kasih mama! Luv u much!


kitorang gi jugak kat nursery...banyak pokok cantik2 dan saya belikan sesuatu yang istimewa untuk suami tercinta...

Pokok kaktus ni walaupun kecil, sesuai dengan duit poket yang tak berapa nak ada, saya belikan untuk suami dan suami saya suka sangat...coz dia memang suka benda-benda hidup (flora dan fauna) sebagai koleksi kami berdua...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Sayangkan suami..."

Post a Comment