Ho..Ho...Ho...Balik Kg..!!

dah 2 mlm saya balik ke Besut, hr ni dh ada kt bukit besar balik dh... balik kg kali ni mmg agak lain la dr biasa coz hubby ikut bermalam sama. biasanya saya sorg je yg balik coz duty ngajar dia terlalu full terutama hujng minggu. alhamdulillah, kali ni hubby sudi cancel kelas dan balik bermalam dgn saya di Besut.

mmg dah lama tak balik besut even duk kuala ganu ni je. mama pun pnah sebut sekali yg saya ni lagi lama tak balik compare to my sis yg duk kt dengkil, s'ngor nu... huhu..nak wat camane, tempat isteri di sisi suami.. nasib baek mama paham.. saya bukan tak nak balik, malh mmg teringn sgt2 nk balik acap kali ke Besut, but my heart rs berat nak tngglkn hubby. huhu... sape nk siapkan pkai dia bila nk gi ngajar, sape nak buatkn mkn minum dia...seme tu tnggungjwb saya... wlaupun dia mmg bnyk kali izinkn kalu sy nak balik...cm sy yg tak smpai hati..

kami smpai umah ptg hari Isnin, malam tu kitorg kuar mkn kt "restoren bangsal runtuh" (gelarn yg diberi olh my mum). adik saya yg nk sgt mkn kt ctu. dlm hati ni t'tnya2 gak sedap sgt ke kt ctu..? kitorg order la ape2 nak mkn. saya n hubby order nasi goreng mawi (coz dia tulis dlm menu spesel) mama order roti canai, k.su bihun rebus dan adik saya nasi greng paprik. mula2 dpt air, adik jumpa semut dua tiga ekor..huhu...mmg failed..pastu dlm tom yam plak jmpa semut gak 2 3 ekor.. failed lg.. mkn yg lain2 pun failed...mangkuk dan sudu untuk mkn tomyam pun kotor (basuh tak cuci). mmg serik mkn kt ctu..tak nak gi dah pasni...

selasa pg, saya dn hubby bertolak ke kota bharu...shopping kt KB mall, then gi jaafar rawas...hajat di hati nk duk KB smpai mlm, tp sblm tghr kmi dah bertolak balik...coz pitis dah kering.. huhuhu... tp mmg happy leh gi jln2 ngn hubby..we hv a great moment there... hope leh gi lg pasni coz bnyk lg brg yg nk beli..hehe
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Ho..Ho...Ho...Balik Kg..!!"

Post a Comment