Cinta Pertama: Part 1


kali ni nak cerita detik-detik pertama mula berkenalan dengan my husben. actually dia orang pertama yang mengajar saya bercinta. huhu..sebelum ni memang tak pernah bercinta...almaklum la tak laku...tak de org nak... (kesian plak kat diri sendiri..;-( ) anyway, saya patutnya berterima kasih kat org2 yang bertanggungjawab menghubungkan kami.... petama sekali kat IRC (internet relay chat). dulu saye memang hantu chatting... tabiat paling buruk selepas SPM. haha... pastu berkenalan dgn seseorg yg saya anggap kawan, budak Maahad Tahfiz Padang Midin...dulu memang anti bercinta la saya ni...org bagi signal nak angkat jadi teman istimewa pun saye wat tak reti jerk...impian saye dari dulu, bercinta lepas kawin... huhuhu... sekang dah tak tahu kabar berita dah kawan laman maya saya yg sorg ni...

ada la sorg kwn kpd kwn maya saya ni cuba2 nk berkenalan and then saya terima jer sape2 nak berkawan...takat kawn biasa2 jer sayer tak kisah pun... sbnarnya saya ni bukanlah sombong sangt... huhuhu.... (ada tak org pk sy ni sombong...??) pada ms yg sama sy marah giler coz kwn maya saya bagi no phone sy kat org lain...huh..bengkek giler...and then kitorg lost kontek...(ntah la korang paham tak citer sayer nih..)


nak jadi crita, kwn yg baru2 berkenalan ngan saya ni, adalah kawan kepada my husben.... huhu... husben saya mula pasang jerat ngan SMS kt saya... ms tu baru tahun 2 kat nilam puri... tgh kene brainwash ngan akak2 senior pasal biah solehah, ikhtilat antr muslimin dan muslimat dsb... so, diri ini dah terinsaf dan tak nak lagi berkenalan dengan lelaki... saya wat tak layan je mula2...

tp husben saya ni bijak....(haha...to my husben: kalu t'baca jgn perasan lbih2 plak...) dia ckp nak belajar ilmu perubatan dengan saya...masa tu sy ingtkan ada mamat sesat tersalah no... then sy ckp la saya tak ambik medic pun..awk dh salah org... dia ckp dia tak slh org, dia nak bljr suluh2 mata ngan saya.... masa tu baru la sy ingt yg saya pernah belajar iridologi...satu teknik mengesan penyakit melalui mata...saya kalu bab2 nk belajar ni mmg tak tolak...so, start la perkenalan kami ms tu... suami sy mmg minat perubatan dan dia salah seorg pengamal perubatan DARUL sYIFA' sejak di SMAASzA. mmg agak terkagum2 la dgr cerita2 dia ms tu..banyak pengalaman berubat yg pelik2 yg saya tak pernah ambik kisah pun sblm ni...huhuh

alamak..ada mesej.... to be continue....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Cinta Pertama: Part 1"

Post a Comment